Archive for Listopad, 2007

Kolejna publikacja okraszona moimi zdjeciami :)

piątek, Listopad 30th, 2007

Zdjecia mojego autorstwa po raz kolejny ukazaly sie w Goncu Polskim. Ponownie ilustruja tekst Magdy Marek, ktora rozmawiala z Ewa Mizerska, utalentowana wiolonczelistka. Nie bede strzeszczal wywiadu… zapraszam do lektury w Goncu.

 Goniec Polski nr 203 strona 30 Goniec Polski nr 203 strona 31

Andrzejki u Damiana(y)

piątek, Listopad 30th, 2007

Dlugo trwaly dysputy o tym czy Andrzejki sa pod koniec listopada czy pazdziernika. Spor rozwiazala jakas dama z kalendarzykiem gdzie jak byk stalo: 30 listopada Andrzeja….

Imprezy na Leytonstone to juz legendy. Jak tak dalej pojdzie to London TimeOut bedzie zamieszczal pelnostronicowe informacje o wydarzeniach pod numerem 8. Na szczescie wszyscy zaproszeni nie przyszli, bo dla tej obecnej polowy zaczynalo juz brakowac miejsca. Bylo tradycyjne polskie jedzenie (czipsy i marchewka maczana w humusie), tradycyjne lanie wosku (szkodza tylko, ze po podlodze i meblach) oraz tradycyjne lanie wodki (ta na szczescie na podlodze nie konczyla…). Nie zabraklo takze cudzoziemcow, w postaci tubylcow, ktorzy przeszli szybka szkole spozywania napojow wyskokowych metoda polska. Tu naleza sie brawa dla Blazeja, ktory dzielnie raz za razem demostrowal ten proces.

Jak to jest juz w zwyczaju na imprezach u Damiany, najwiecej bylo fotografow. Masci wszelakiej. Od takich jak ja, co aparat zostawili w domu, przez takich jak Marek, ktorzy udokumentowali chyba wszystko, po takich jak Damian, ktory to pokazywal sie z coraz to innym aparatem. I jak przystalo na tak dobrze udokumentowana impreze, na zdjecia od ludzi bede pewnie musial czekac calymi tygodniami…

Leyton Massive Andrzejki Garden Sessions

Dziekie wielkie dla Marka za zdjecia:

fot: Marek Chilicki Andrzejki Garden Party

fot: Marek Chilicki Andrzejki Garden Party
Zlowieszcza wrozba! Interpretacja Przemka: Nigdy nie wyjedziesz z Anglii!

fot: Marek Chilicki Andrzejki Garden Party

fot: Marek Chilicki Andrzejki Garden Party

Silent Eternity w The Peel

czwartek, Listopad 29th, 2007

W dniu 29 listopda 2007 w godzinach wieczornych, na oddalonym od wszystkiego Kingston, odbyl sie kolejny koncert zespolu Silent Eternity. Frekwencja dopisala choc zabraklo kolejnych 30 osob, zeby zapelnic dosc duza sale. Pomimo problemow z naglosnieniem wystep spodobal sie na tyle, ze lokalny animator kultury z miejsca zaproponowal kolejny wystep 19 stycznia. Fanow ciezkiej muzyki zainteresowac moze fakt, ze w tym samym przybytku, choc za osobnymi drzwiami, znajduja sie metalowe rurki na ktorych piekne (?) kobiety wykonuja karkolomne ewolucje. A wszystko pod uwaznym wzrokiem osiedlowych meneli…

Punktem kulminacyjnym wieczoru byl wystep zespolu Sheet Metal, ktorego muzyke przyrownalbym do ostrzejszego Guns ‘n Roses. I wszystko byloby pieknie gdyby nie fakt, ze wokalista byl z innej bajki. Wlasciwie to nalezaloby powiedziec: z innej remizy. Uczes ala wokalista Papa Dance u szczytu kariery, czyli gdzies gleboko w latch 80-tych, koszula z rodzaju “prawie-nie-uzywana-koszula-lumpeks-w-konkurencyjnej-cenie-10-zlotych-za-kilogram”. Do tego lakierki i kocie ruchy na scenie. Jednym slowem: wychodze…

Sesja z zespolem pAKT cz.II

wtorek, Listopad 27th, 2007

Mialem dzisiaj po pracy przysiasc do zdjec chlopakow z Silent Eternity ale sie okazalo, ze przenioslem zdjecia na domowy komputer i nie mialem z czym pracowac. Postanowilem wiec, ze zajrze do zdjec pAKT-u. Na pierwszy rzut oka jest sporo ciekawych zdjec, ale to przeciez nie mi oceniac tylko klientowi wiec poczekamy na komentarze. Tzw. tymczasem szybkie 4 zdjatka.

foto: Tomasz Zdankowski zespol: pAKT

foto: Tomasz Zdankowski zespol: pAKT

foto: Tomasz Zdankowski zespol: pAKT

foto: Tomasz Zdankowski zespol: pAKT

Sesja z zespolem pAKT

niedziela, Listopad 25th, 2007

Dzisiaj od rana biegalismy z pAKT-em w poszukiwaniu kadrow i ciekawych miejsc. Zaczelismy od London Bridge i nabrzezem przeszwedalismy sie w okolice Bermondsay. Pogoda dopisala, humory tez i dzien zaliczam do udanych. Znalazlem duzo fajnych miejsc, gdzie wczesniej mnie nie bylo, a gdzie warto sie bedzie pojawic na jakas sesje. Na zdjecia trzeba bedzie poczekac bo jeszcze zalegam ze zdjeciami dla chlopakow z Silent Eternity.