Andrzejki u Damiana(y)

Dlugo trwaly dysputy o tym czy Andrzejki sa pod koniec listopada czy pazdziernika. Spor rozwiazala jakas dama z kalendarzykiem gdzie jak byk stalo: 30 listopada Andrzeja…. Imprezy na Leytonstone to juz legendy. Jak tak dalej pojdzie to London TimeOut bedzie zamieszczal pelnostronicowe informacje o wydarzeniach pod numerem 8. Na szczescie wszyscy zaproszeni nie przyszli, bo… Continue reading Andrzejki u Damiana(y)

Silent Eternity w The Peel

W dniu 29 listopda 2007 w godzinach wieczornych, na oddalonym od wszystkiego Kingston, odbyl sie kolejny koncert zespolu Silent Eternity. Frekwencja dopisala choc zabraklo kolejnych 30 osob, zeby zapelnic dosc duza sale. Pomimo problemow z naglosnieniem wystep spodobal sie na tyle, ze lokalny animator kultury z miejsca zaproponowal kolejny wystep 19 stycznia. Fanow ciezkiej muzyki zainteresowac… Continue reading Silent Eternity w The Peel

Sesja z zespolem pAKT cz.II

Mialem dzisiaj po pracy przysiasc do zdjec chlopakow z Silent Eternity ale sie okazalo, ze przenioslem zdjecia na domowy komputer i nie mialem z czym pracowac. Postanowilem wiec, ze zajrze do zdjec pAKT-u. Na pierwszy rzut oka jest sporo ciekawych zdjec, ale to przeciez nie mi oceniac tylko klientowi wiec poczekamy na komentarze. Tzw. tymczasem szybkie… Continue reading Sesja z zespolem pAKT cz.II

Sesja z zespolem pAKT

Dzisiaj od rana biegalismy z pAKT-em w poszukiwaniu kadrow i ciekawych miejsc. Zaczelismy od London Bridge i nabrzezem przeszwedalismy sie w okolice Bermondsay. Pogoda dopisala, humory tez i dzien zaliczam do udanych. Znalazlem duzo fajnych miejsc, gdzie wczesniej mnie nie bylo, a gdzie warto sie bedzie pojawic na jakas sesje. Na zdjecia trzeba bedzie poczekac… Continue reading Sesja z zespolem pAKT