Archive for Luty, 2008

Maly prezent od Daniela

piątek, Luty 29th, 2008

Taka oto fotke mi Daniello strzelil podczas naszej dlugiej poswiatecznej podrozy z Polski (trzeba bylo poczekac bo to nie cyfrowka, tylko Olympus OM2n_Zuiko 50mm f/1.4_Ilford Delta 400/600_Rodinal 1+25/9.5min-Scan – Epson V200).

Ja

Urodziny

piątek, Luty 29th, 2008

Zaczne od porannej matematyki. 1 zdjecie = 1.000 slow. 30 zdjec = 30 x 1.000 = 30.000 slow. 30.000 - 15 slow.uzytych.w.tekscie = 29.985 slow. Duzo czytania…

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

 urodziny Tomka

 urodziny Tomka

 urodziny Tomka

 urodziny Tomka

urodziny Tomka

 urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

 urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

urodziny Tomka

Ostatnia 20-tka

środa, Luty 27th, 2008

No nie da sie ukryc, ze uplyw czasu wzial mnie z zaskoczenia. Ostatnia 20-tka… kto by pomyslal, ze to juz tyle? Zwlaszcza, ze na liscie prezentow, ktora wyslalem Mikolajowi, umiescilem: samochod na radio, kolejke elektryczna i tabliczke czekolady (ale bez rodzynkow)…. No to nie moze byc az tyle! Prawda? Takie listy pisza przeciez 7 latki!

Jutro spotykamy sie w pare osob i bedziemy cofac czas. Tzw. reset systemu. Juz nawet podjalem plany piatkowej nieobecnosci :) No dobra! Ja tu pitu-pitu a czas ucieka. Musze go jakos efektywnie spozytkowac! Co tam daja dzisiaj w TV?????

Sunseeker Rally 2008

poniedziałek, Luty 25th, 2008

Kilka fotek z samego rajdu. Jak na pierwszy raz chyba nie jest najgorzej…

Sunseeker 2008

Sunseeker 2008

Sunseeker 2008

Sunseeker 2008

Sunseeker 2008

Sunseeker 2008

Sunseeker 2008

Sunseeker 2008

Sunseeker 2008

Podekscytowani chlopcy i troche mniej zainteresowane dziewczyny :)

sobota, Luty 23rd, 2008

Rozpoczelismy od jajecznicy. Ci co mnie znaja wiedza, ze tak wlasnie zaczynam dzien i bez sniadania, lub jego bliskiej wizji, z domu sie nie ruszam. Potem niedluga podroz i zdazylismy idealnie na poczatek 6 OS-u. Pogoda dopisala choc slaby deszcz  dwa razy probowal nas odstraszyc. Nasza “brzydsza” czworka chwycila za apraty polujac na smigajace fury. Dziewczeta natomiast zajely sie telefonami, rozmowami, podziwianiem przyrody i uwazaniem, zeby nam sie nic nie stalo. Poprzemieszczalismy sie przez chaszcze, zeby zobaczyc jak najwiecej trasy i to przemieszczanie okazalo sie najciekawsza rozrywka dla naszych pan. Po dlugim dniu, przerywanym warczacymi silnikami i posilkami, zakonczylismy zakupami i zrobiona przez Molka lassania. No nie mozna sobie wyobrazic lepszego dnia!!!

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Kilka zdjec od Krystiana.

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally

Sunseeker Pirelli Rally