„Mow mi osiol” juz bylo….

…a teraz jest „mow mi wuju!!!” Wlasnie sie dowiedzialem, droga elektroniczna, przez nie moje gg, ze bede wujkiem 🙂 Moja najmlodzsa siostra (w innych regionach kraju zwana takze „kuzynka”) bedzie miala brzdaca na wigile! To jest niezly news. Ciotke trzeba bedzie przechrzcic na „babcie” i teraz bedzie sie rozgrywalo ekstra partie w kosci „za babcie”. Ale jaja!!! Fajny news, tylko sie boje, ze z amerykanskim malenstwem siostra nie przyjedzie na nasz slub… Ale nic to. Odloze troche funtow i sam pojade zobaczyc nowy nabytek naszej rodzinki. No a teraz zostawiam miejsce dla pozostalych siostr, braci, wujkow, ciotek, babc i dziadkow (u nas wiekszosc jest zelektryfikowana z dostepem do neta). Wpisujcie swoje gratulacje!!!

P.S. Ja sie tylko chcialem pochwalic, ze jako jeden z nielicznych mialem okazje poznac ojca 😛 Antek mu na imie i poznamy go wszyscy na weselu brata, Cos czuje, ze toastow bedzie bez liku i Antos szybko pozna co to polskie wesele i polska goscinnosc…

6 comments

  1. a dzisiaj tutaj /usa/ jest dzien ojca,a siostra chyba na Wasze wesele przyjedzie z malenstwem/oczywiscie jak bedzie zdrowe itd/
    Babcia Iga

  2. Babciu Igo!!
    Cieszymy sie wszyscy!
    Belka! Najmlodsza, a pierwsza rozpoczynasz nowe pokolenie! Gratuluje! Tylko prosze, przyjedzcie na nasze wesele! Odpoczniecie sobie od tego Nowego Yorku…;) (Jakby tam bylo od czego odpoczywac…uwielbiam to miasto!). Gratuluje!!!

  3. ale super!!!
    ja sie wlasnie dowiedzialam i nie moge uwierzyc! Ekstra, ekstra, ekstra, w koncu bede ciocia!
    najmlodsza w rodzinie a jednak pierwsza… 🙂
    no nic, chyba trzeba bedzie sie w nastepnym roku wybrac w odwiedzinki do NY, odwiedzic siostre i druga siostre, i ciocie, no i malenstwo oczywiscie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Ja tez sie ciesze. Jestem matka chrzestna Eli wiec chyba bede Babcia Cchrzestna , czy jakos tak.
    W kosci bedziemy grac za ciocie-babcie.
    Moze wreszcie moje chlopaki po slubach wezma sie za porzadna robote.
    A Ela podobnoe ma przyjechac na Adama slub bo lekarz jej pozwolil.
    To tyle Mama

  5. no hej, ja Eli juz pogratulowalam, wiec sie zastanawialam czy na blogu mam jej gratulowac czy Tobie, ze zostaniesz wujkiem 😉 no ale niewazne… GRATULACJE! 😉

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *