Jada goscie jada!

Zloty

Dawno nie pisalem. Chyba mnie len jesienno-zimowy zlapal. Ledwie ten letni odpuscil a juz jesienny lapie 😉 Wlasciwie to chcialem napisac, ze nie za duzo sie dzieje, ale to nieprawda. Tak juz jest, ze miesiace powakacyjne obfituja w odwiedziny. Pewnie dlatego, ze urlopy niewykorzystane a z roku zostaly dwa miesiace…

Spoznione sto lat, sto lat…

Zeby o wlasnych urodzinach zapomniec… No nie do konca wlasnych, ale jakby o urodzinach wlasnego dziecka…. Moj blog w czwartek skonczyl roczek 🙂 Nie bede Was zasypywal statystykami. Powiem tylko, ze sie kreci i liczba odwiedzin jest zawsze wysoka. Dzieki wszystkim!!!

Bede w googlu :)

Mangia, 48th East, NY

Jadac dzisiaj do pracy, jak zwykle spozniony, utknalem w korku na Roehampton. Nic nowego, ale tkwiac w tymze korku moglem sie troche porozgladac i uwage moja przykul samochod po drugiej stronie drogi z dziwna konstrukcja na dachu. Wprawdzie nie widzialem wczesniej tego samochodu ale wiedzialem, ze to musi byc samochod google maps…

Autobus vs. samochod

Ostatnio zdarzylo mi sie „zatrzasnac na zewnatrz”. Co to znaczy? Ja na progu naszego domu, bez kluczy od domu i do samochodu, nikogo w domu kto moglby mi otworzyc nasz samozatrzaskujacy sie zamek i jeszcze na deser: deszcz. Wychodzac z domu zapomnialem wziac swojego pekatego kompletu kluczy. Na szczescie mialem ze soba trawelke i nalozywszy… Continue reading Autobus vs. samochod

Zdjecia Mlodych, podejscie drugie

bratek

Nawiazujac do komentarza jaki moj mlodszy brat zostawil pod wpisem ze swoimi zdjeciami o tresci: „Brat, jak juz poprawiałeś zdjęcia to byś dorzucił mi mądrzejszego spojrzenia, bystrych mysli, inteligentnego wyrazu twarzy, zniewalającegu uśmiechu, a Młodej skróć nos. Zdjęcia fajoskie, czekamy na CD. Pozdrawiamy Świat z okazji że mamy internet (raz na 3 miesiące).” postanowilem wrocic do… Continue reading Zdjecia Mlodych, podejscie drugie