Wigiliowanie  

Swiatecznego rozstania nadszedl czas. Czesc z nas wyjezdza do Polski, czesc zostaje, wiec dziewczeta zorganizowaly pozegnalna wigilie z naszymi “sasiadami”. W koncu nastepny raz zobaczymy sie dopiero za rok… Jedzenia wbrod: pieczen, salatki, desery i grzane wino. Potem nieudana partyjka w kosci ale za to bardzo udane zoo. Najprostsza gra w karty jaka moze byc a smiechu co nie miara. Zwierzeta co najmniej kosmiczne: ukwial, kaputka, kuciapka, rucholapka… i tak zeszlo nam do 2:00 rano.

Przystawki

Przystawki

Przygotowania w naszej malej kuchni

Przygotowania w naszej malej kuchni

Strzelacze

Strzelacze

Cala kamanda krolow i krolowych

Cala kamanda krolow i krolowych

Cala kamanda krolow i krolowych (ujecie 2)

Cala kamanda krolow i krolowych (ujecie 2)

Zoo

Zoo

Partyjka zoo

Partyjka zoo (od lewej zaczynajac od Natalii: ukwial, kaczka, rucholapka, gepard, los, kaputka, kuciapka i jezozwierz ;) )

Komisyjne sprawdzanie czy goscie nie wychodza glodni

Komisyjne sprawdzanie czy goscie nie wychodza glodni

Kiedy gosci nie ma w domu

Kiedy gosci nie ma w domu

Odpowiedzi 3 na wpis “Wigiliowanie”

  1. natalia napisal(a):

    Po takiej uczcie wszystkim nam brzuchy urosly…

  2. Adhe i Domi napisal(a):

    Ach bylo fantastycznie :) …teraz czesc juz w drodze do Polski…ech…co zrobic, ktos musi pilnowac ciapakow zeby nie rozrabiali. A tak na poważnie to jeszcze raz wszystkiego najleprzego na świeta, żeby byly wesole i obfitowaly w niezapomniane chwile :) Trzymajcie sie cieplo i nie pijcie zbyt malo na sylwestra ;) .
    ps. Tomek, padzik i PGR czeka :)

  3. Bogus napisal(a):

    Hola, hola! Pieczen na polskim wigilijnym stole! Mam tylko nadzieje, ze to nie byl indyk.

Zostaw odpowiedz