Archive for Listopad, 2009

Walia I – suplement

środa, Listopad 18th, 2009

Dlugie zimowe wieczory oraz brak motywacji / odwagi / mocy / checi / okazji do wyjscia zaowocowaly pewnym projektem, ktorym chcialem sie podzielic. Zaznaczam tutaj, ze publikacja odbywa sie za zgoda uczestnikow :) – zwlaszcza jednego z nich, ktory, po uslyszeniu siebie, stwierdzil, ze “(…) bedzie nad soba, kurwa, pracowal (…)“. Uwaga! Nie ogladac z dziecmi!!!

(więcej…)

Mercedesy

niedziela, Listopad 8th, 2009

No! W koncu jest cos o czym mozna napisac. Tych, ktorzy spragnieni sa relacji z jakich egzotycznych albo chocby dalekich wyjazdow bede musial rozczarowac. Rozczaruje tez tych, ktorych moje wieczne zainteresowanie samochodami nudzi. Wpis wiec bedzie dla tych co sie nudza i dla tych, ktorzy lubia samochody.

(więcej…)